måndag 6 augusti 2012

Kurt Cobain finns inte mer

Ja, inte har det blivit mycket bloggat här det senaste året. Så kan det gå när man har fullt upp med heltidsjobb och slutredigering av en ny bok och allt det andra som heter livet.
Men nu äntligen! Efter drygt ett år av sena kvällar, skrivardagar i Göteborg, Berlin och Köpenhamn har den äntligen landat i verkligheten. Min nya roman Kurt Cobain finns inte mer går att köpa exempelvis här och om man vill läsa mer om boken eller mig går det ju alltid att göra på Rabén & Sjögrens hemsida.

Förra veckan var jag med i P4 Göteborgs morgonprogram och pratade om boken. Den intervjun finns givetvis också att lyssna på. Klicka er fram till 12.10 där Friday I'm in love med The Cure klingar ut

Jag ska försöka vara duktig på att uppdatera här om allt som är på gång i samband med boksläppet. Imorgon ska jag träffa Göteborgsposten för en intervju så håll utkik efter artikel i GP!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar