onsdag 8 augusti 2012

Intevjuad och klar

Vaknade upp till hård blåst och ett ihärdigt regnande. Intervjun som skulle göras på Café Biscotti nära där jag bor flyttades hem till mig. På så sätt slapp jag gå ut i skitvädret och Elisabeth och Hanna från Göteborgsposten fick komma hem till mig och slapp den ganska trista caféintervjun. Tro mig caféintervju är ingen höjdare för journalister, framför allt inte för fotografer.


Jag fick posa mycket i min skrivar/tv/dator-soffa.
Ungefär så här.

Nu har jag tagit bilen och kört upp till landet där jag ska vara sista veckan fram till att jag börjar jobba igen. På vägen upp lyssnade jag på Ebbot Lundbergs och Lars Lerins sommarprogram. Ebbots var sjukt välproducerat och småputtrigt. Lars Lerins var uppriktigt, avskalat och satte sig som en pil i hjärtat. 
Imorgon ska jag lyssna på Sara Bergmark Elfgren och Märta Tikkanen. Kan för övrigt varmt rekommendera Jenny Jägerfeldts, Klara Zimmergrens och Daniel Sjölins Sommar i P1 när jag ändå är igång.

Håller nu tummarna för mycket sol och bad i det salta härliga havet. Tyskvärmen - ta mig med storm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar