torsdag 13 september 2012

Tjötade lite i P4 Värmland.

Igår gästade jag P4 Värmlands förmiddagsprogram och pratade om Kurt Cobain finns inte mer. Bland annat för att boken utspelar sig i Karlstad och för att jag själv är uppväxt där, precis som huvudpersonerna Alex och Lovis. Lyssna här.
Dessutom var det kul att Mari Stenström, en av programledarna, är en gammal kompis till från karlstadtiden. Redan i Förra veckan hade de besök i programmet av en bibliotekarie som tipsade om min bok.

Igår gjorde jag även en intervju med GP-TV och Nya Wermlandstidningen. Comin up!



Åter på min gamla arbetsplats Sveriges Radio Göteborg för att vara gäst i P4 Värmland. Snurrigt va? Men trevligt.





Här bjuder jag dessutom på en titt på min guldkudde från publikläktaren när jag var och såg Turteaterns uppsättning av SCUM idag på Storan i Göteborg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar