tisdag 25 september 2012

Mässveckan har startat

Nu är det nedräkning inför Bokmässan i Göteborg som startar på torsdag. Just därför har det också varit en del att stå i vad det gäller intervjuer och annat pyssel.
Bland annat har jag blivit intervjuad av både Nya Wermlandstidningen och Värmlands Folkblad eftersom Kurt Cobain finns inte mer utspelar sig i Karlstad som ju också är den stad där jag själv är uppvuxen. Artiklarna kommer inom kort.

Här kan man dessutom läsa en intervju med mig i Dagens ETC. På tordag klockan 13.30 blir jag intervjuad i deras monter på mässan. Eller om man vill njuta av en recension Helsingborgs dagblad.
Här är mitt schema för bokmässan. Eller AGENDAN! som Björn Ranelid säger. Men han kallar sig å andra sidan för Författare, krönikör, Estradör på sin hemsida och det gör ju inte jag. Än.
UPPDATERAT: Såg nu att Björn har tagit bort sina titlar från hemsidan.

Torsdag kl 13.30 ETC Monter B05:62
Intervju angående nya boken Kurt Cobain finns inte mer.
Fredag kl 11:00 Kultur Väst Monter E02:21
"Att skriva sitt 90-tal" samtal med Kultur Västs litteraturkonsulent för barn och unga Eva Fred. Utifrån mina erfarenheter att skildra 90-talet i Kurt Cobain finns inte mer.
Fredag kl 12:00 Värmlandsmontern
Om skildringen av 90-talets Karlstad i Kurt Cobain finns inte mer.
Fredag Kl 16:30 Göteborgspostens monterscen
Ett samtal om bland annat musiken i mina böcker med GP:s Johan Lindqvist.
Lördag: Kl 10:20 Rabén & Sjögren
Samtal med Cecilia Nilsson, publicistisk chef Rabén & Sjögren, om att skriva för unga.
Lördag KL 16:00 Göteborgspostens monterscen
Ett samtal om bland annat musiken i mina böcker med GP:s Johan Lindqvist.
Lördag Kl 16.30 Framträdande på Bokbloggarmingel.
Ett gäng bokbloggare från hela landet samlas och minglar och har bjudit in mig för att intervjua mig skrivande och mina böcker. Samtal med Sofie Nordquist som driver Sofies bokblogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar