lördag 17 september 2011

Summerar sommar

Sommaren är definitivt slut. Borta. Över. Hösten är här. Om jag fick bestämma skulle det vara sommar året runt. Möjligtvis kan jag ställa upp på lite september, oktober och november väder. Ifall det hade vänt efter det. Men det gör det som bekant inte. Den här sommaren var min bästa på mycket mycket länge. Trots att den innebar en hel del jobb och hårt slit. Jag har både skrivit på en ny bok och jobbat på GP. Men tre veckor var lediga och jag har sugit ut det bästa av helger och kvällar. Här är en summering. Förutom Berlinresan som jag redan har rapporterat om.

Gräsklipparfötter. 




Sommarens varmaste dag på Brännö.

Dans på Brännö brygga.

Det svänger.

De Ö-kända jobbar hårt på scenen.

Kind mot kind.
Varm sommarnatt.
Skärgård.


Ever since I was eight or nine. Röda Sten, bäst i Göteborg.
Kompisarna i det gamla Karlstadbandet Nymphet Noodlers på Way out west.
Mattias Bärjed, Mattias Hellberg och Jan Martens.
Small town.
Thåström på Way out west.

Häng i gräset framför Jayhawks på Way out west.

Pulp slog mig med häpnad.

Marint och fint.

Solnedgång på balkongen.

Häng på Strand. Popagandahelgen.
Där båtarna rullar ut.
Fint som snus.
Septemberbad.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar