måndag 5 maj 2014

Alla dessa dagar

NY. Förutsägbar längt nummer1. 

Diagnos: Same old, same old. Fast knappt ens pollenallergi. 
Överraskning: Det är roligt att skriva igen. Jag vet vad texten jag håller på med behöver och hur jag ska göra för att knuffa den dit jag vill. Tror jag. 
Helgens bästa: Animelördag och fint sällskap
Helgens sämsta: Skörhet. Eller något annat som jag inte begriper. 
Devis: Mänskligheten är en ständig källa till besvikelse. 
Längt: New York, Berlin och lite Spanien faktiskt. Känns som att jag inte har lust att vara i Sverige på hela sommaren. Mycket oväntat. 
Textrad i huvudet: Så du vill bo på Easy street, aldrig riskera nåt, aldrig växa upp. 
Trött på: Att leta. 
Planerar: Sommaren. 
Senaste albumlyssningen: Lykke Li - I never learn
Senaste läsningen: DN söndag. 
Tråkigt: Att jag lätt genomskådar saker. Ge mig ett raster. 
Om man fick önska: En ny säsong av In treatment. 


Favoritstad. Som att komma hem. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar